Friday 11 January 2013




Hello Everybody. How are you today? Fine? Haha Okee. Eh Assalamulaikum awak yang sedang baca post saya untuk kali ini. Yeahhhhhhhhhh!! Sekolah sudah start beberapa minggu yang telah berlalu. Hehehe nampak tak pic yang dekat atas tu? Haaaaaaaaa Fact of my life. Haha What Ever. Ouh okey? Macam mana dengan sekolah oke? Best? Hurm kalau aku pasal homework........... Tak lah banyak sangat. Biasa biasa je. Kalau pasal sahabat sahabat aku iaitu Shamim, Raja Danisah and Syara! Kitorang sama jee still gila gila macam dulu. Kuat buat lawak merapu. Hehehe Kalau pasal kelas pulakkan....... Aku kelas Art...... Yeahh.... Selalunya aku dalam kelas paling riuh tapi tahun ni aku paling senyap dalam kelas. Yea maybe sebab aku tak ada geng! Bkn tak ada kawan cuma tak ada kawan yg tak rapat sgt dengan aku. Abaikan! Hahaha Haritu Form4 ada Orientasi. Yeahh ada lah ceramah pasal nak sambung berlajar ke luar negara. And itu menarik perhatian aku. Tambah pulak penceramah tu cakap pasal Artkitek. Lagi wa suka dengaq! Hamboiii Hahaha.  Yeaa Aku tahu dan sangat tahu yang Math salah satu subject yang penting kalau nak jadi seorang Artkitek. Tapi aku ni seorang yang benci math. Acanoo tu korang? Hahaha. Yerlah Moment yang paling sakit hati bila i do a math problem, and i answer isn't even one of the choices. Haaaa Benggang je aku. Hahaha Tapi kan kan kan kan Hahaha moment bila aku dapat faham something masa study math. Aku akan cakap dalam hati mcm ini "I'am the smartest girl alive!!!!!!!!!!" K Ter-Over pulakkan. Kesah? Haha. Yea itu lah aku. Hihihi Nasib baik lah kelas aku tak ada Add Math. Muhahaha i likeeeee it so much. K lah bye. Hehe :p

No comments:

Post a Comment