Thursday 27 December 2012

Haloooooooooooooooo! Btw Asslamulaikum awak yang sedang membaca post kita nih. Haha Hurmm Apa khabar? Baik atau tidak baik? Harap semuanya dalam keadaan baik lah yee! Hehehe. Terasa lah dah tak luangkan masa dengan blog nih. Busy busy busy! Hahaha yerlah sekolah dah nak start tak lama lagi. Yeah semua barang dah lengkap. Weheeeeee. Eh! Korang pulak dah lengkap ker? Hehe. Buy the way~ Tak sangka aku dah Form 4 tahun depan. Hurm sekejap jer masa tu berlalu kan?! Haha Okee. Act, aku tak semangat nak masuk F4 nih. Hurm sebab hidup aku lebih tertekan dari tahun 2012! Sebenarnya nak post pasal Akmal. Hahaha saja gedik. Rindu dia lah. Awak awak awak awak! Haha kalau awak baca nih. Saya nak cakap nih baca erk. Haha Awak, Saya tak kesah kita tak text or chat pun. Saya tersangat lah faham dengan keadaan awak. Yerlah tahun depankan awk spm. So. Saya tak nak sebab saya awak tak boleh fokus on your study. Don't worry sayang. Saya tak marah pun awak tak luangkan masa untuk saya. Spm more important than me :') Listen here sayang! Saya nak awak study betul betul tahun depan itu untuk future awak. Tak payah lah online sangat. Hurm saya nak tengok awak success dalam hidup awak. Hehehe! You know what! Saya selalu fikir pasal...... Yaaa saya fikir awak sihat ker tak, makan ker belum, solat ker tak, ingat dekat saya ker tak, hurmm macam macam lah saya ingat tentang awak. Awak! Saya memang banyak kawan lelaki yang rapat dengan saya. Tapi saya anggap diorang tak lebih dari kawan. Awak jer yang saya sayang :') You forever be mine! Awak........ awak........ Hehehe nantikan mesti saya rindu nak kacau kacau awak, nak dengar suara omey awak tu, nak gedik gedik dengan awak. Alahai takpa saya tahan rasa rindu nih erkk :') Lastly! Jangan pernah lupakan saya erk walaupun kita dah jarang mesej or chat tau sayang! Hehehe. Yeahh sampai sini jer lah. Muahhhhhhhhhhhhhhhhh! I love you until i die, InsayAllah  :*

No comments:

Post a Comment