Wednesday 5 December 2012


Yooo wassapp! Dapur berasapp!! *K merepek* Eh eh nak pi mana tu? Sat lah. Baca lah dulu entry aku untuk hari ini. Sudi kah awak baca entry saya nie? :( *K lagi sekali gedik* Hahaha eh btw Assalamulaikum! Korang sihat? Kalu tk sihat klinik berlambak pi mana satu nk pi. Hahaha atau pun jenis yg kedekut duit hospital adooo. Kalau yg sakit pasal cinta mai dekat aku!!!!!! Aku nk ckp "KITA SERUPA" Haha k forget about that. Motif dan tujuan *eh bukn sama maksud ke?* Haha ishhh entry nie psl birthday aku yg akan datang nie. Pada tarikh 12.12.2012 yoo! Cantikkan tarikh tu? Haha aku nak birthday wish dari hampaaaaaa!! Huuuwaaaaaaa :D Haha. Birthday tahun nie aku dapat handphone baru iaitu Samsung Galaxy Note 1 dari mak aku. Mak aku saja bagi awal *Katanya* Haha tk kisah la awal ke lambat. Janji aku terkejut mak aku bagi handphone tu. Mesti korang cakap "Apasal update psl birthday awl. Padahal birthday dia lambat lagi" Hahaha aku saja je update awal awal. Aku tak selalu online blog nie. Sebab internet kat rumah slow *Sabar je lah* Huh! Selain dpt handphone baru aku dapat teddy bear yg blh tahan besar dari abah aku! Mmg best peluk lah kan. Thank you so much mom and dad! *Flying kiss* Tak lupa jugak thanks untuk my lovely best friend! Shamim yooo! Thanks tau awak sbb bagi kite kad harijadi tu. Sweet sgt ayat awak. Hehe i love you friend! Dah 3 tahun kita bersahabat. Byk benda yg membuat persahabatan kita hancur. Tapi kita kuat lawan semua tu kan? Kita still kekal jadi sahabat :') Nanti harijadi aku, mak suruh pi hangout kt ts dgn kwn. Hermm aku nak sangattt nanti boleh date dengan akmal. Herm k lah bye guys :'/



Ini titeww. Muhehehe :*

No comments:

Post a Comment